2016. április 3., vasárnap

Sziasztok! Az én nevem Lola és ez a második blogom (bár a másikat sem egyedül írom, mivel ott van nekem az én édes leges-legjobb barátnőm!).
A bejegyzéseket kéthetente fogom majd hozni nektek drága olvasóim, és remélhetőleg fel fog majd csigázni a story amit kiötlöttem. Mikor az egyik történetet befejeztem egy különleges novellát fogok majd kirakni, csakhogy legyen egy kis csemege nektek.:D
Mint ahogy már a blog címéből is kiolvashattátok, ezt a blogot többnyire angyalos vagy valamilyen misztikus storynak szántam. Bár a novellák nem fognak ehhez kapcsolódni, mert az már túl sok lenne ha engem kérdeztek.:P Úgyhogy ez főleg FANTASY BLOG, vigyázz!!!
A visszajelzéseket pedig ezerrel olvasom, szóval kérlek hagyjatok valami nyomot magatok után, ha úgy gondoljátok! A követéssel kapcsolatban meg csak azt tudom mondani: nem bűn!

Sok sok puszit küldök nektek. És az első részt pedig máris hozom!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése